2010年5月12日 星期三

怪人一個

*喜歡把指甲有咁短剪咁短

*聽到刀刮碟聲會出聲鬧人

*多疑,經常覺得別人會在背後唱我

*直覺不太準確,衰d講,根本唔識睇人眉頭眼額,好多時真係畀人篤都唔知

*好願意和別人分享食物

*而且不太理會別人是否欣賞,別人一吃就問人好唔好食

*有專注力不足症

*竟然會做到社工

*證明社工個註冊制度好有問題

*做野好心急,但又好慢

*買貴野之前會諗好耐,但買平野就諗都唔諗,十件平野加埋就係一件貴野

*當年打生打死要讀社工

*做左4年後決定轉行

*細個做左好多令自己大個會後悔既野

*後悔感覺襲心頭時,會想嘔同埋訓唔著

*人緣運不強,可能和自己經常強調是非對錯有關

*性格悲觀偏激

*習慣將不快用文字表達,因為經常用口講,會討人厭

*沒想到近年用文字表達也一樣會遭人話柄

*小時阿爸阿媽想我做作家

*到而家佢地都未知,十個作家九個乞米,仲要連財仔都撈埋

*好累,好想放一個長假

*要儲夠10萬,才可放一年假

*但如果我有10萬,我會捨得這樣花掉嗎?

*討厭自己

*所以更加沒有人喜歡我

*接電話時會講新發茶餐廳

*久唔久會有個人上當

*我知我好無聊

9 則留言:

韻味熊貓 提到...

瑤姑:

我阿媽一向都認為做作家會乞米,所以㩒住我唔准我寫嘢!不過宜家有博客,可以亂吹水喇!嘻嘻!

瑤姑 提到...

但我阿爸阿媽覺得呢個係高尚職業wor...真係奇怪..

篤篤篤撐 提到...

當年打生打死要讀社工
>>>原來係同工, 你做邊瓣 ?仲有冇註冊 ?

瑤姑 提到...

篤篤兄,上星期驚聞你爆case..戥你驚~
我而家呢一刻,係一個要教書既社工,所以仲係註緊冊,未來都會繼續註冊,不過就打算去教書算啦~

篤篤篤撐 提到...

我仲未爆完, 不過唔係我直接處理
我睇住個同事唔好出事ge~~

由社工轉教書 ? 好難wor, 點解學校肯請你呢 ?

瑤姑 提到...

因為學校開左一科life education畀社工教~
而家報左IED既SEN,讀完就去教書lu

韻味熊貓 提到...

瑤姑:

看完你這篇帖子,覺得你好似有 ..... 有少年那種Identity crisis咁呀!嘿嘿!

你千奇唔好鬧我:『作死你呀!咁大個人才來少年的Identity crisis?兩公婆的Identity crisis就有!』

咁,你可能係,遲來了呢?嘻嘻!

篤篤篤撐 提到...

因為學校開左一科life education畀社工教~
而家報左IED既SEN,讀完就去教書lu
>>>>好明顯, 你本來做school social work, 搞掂左校長...勁ar~~~

瑤姑 提到...

佛爺,你講得o岩,我份工+個人性格令我產生呢樣野都唔出奇,至少我每朝起身,都記唔起自己應該要做咩..

篤篤兄,我無搞掂校長呀,讀完之後應該都要去第二度教,好大機會係d band 3學校。