2010年5月26日 星期三

揹鑊

舊同事正在揹緊近日爆發的大鑊。

不便打擾,將心比己假如隻鑊在我身上爆,我也不希望有三姑六婆打電話來名義上問候實際上收風,然後是非當人情地出去繪聲繪影地宣揚。

但藉此事,想起往事一椿,原來世界上確有人以為自己是超人,打著替天行道的旗號,對自己不順眼或阻撓自己上位的異己,心狠手辣地乜都做得出。

早在該區工作時,有case向我訴說被屈,因為校長想踢他出校,但他未夠年齡,家長又不願意,加上又沒有做過什麼犯法事情,只是小朋友偷懶唔返學唔交功課返學校傻仔扮大佬而已。結果是校長call齊警民關係科,又去報案室報案,指責曾經"""""""""見過""""""""""有人在學校踢人入會。

case是否有做過不得而知,我只知該校長的神經反應系統出現問題,拖了這麼久,才去做一些常人會立即做的事情,例如報警。

就如今次慘劇發生一樣,第一時間做的,也是拖,而不是交待和善後。

果然,這個世界,做事不合常理的人,實在太多。

7 則留言:

篤篤篤撐 提到...

原來你在果區做過,
我有好朋友正在支援中...

韻味熊貓 提到...

瑤姑:

「原來世界上確有人以為自己是超人,打著替天行道的旗號,對自己不順眼或阻撓自己上位的異己,心狠手辣地乜都做得出。」

我以為自己遇上此類人是自己運滯,原來此等人有不少!

瑤姑 提到...

篤篤兄,你個fd係鄰舍?咁都幾辛苦,逸東成日都揹鑊

佛爺,呢個校長我無交過手,反而而家返工,有d同事就開始做呢d野..唉..留o係呢度返工,無前/錢途,為既只係人同人之間既關係,點知原來有人既地方,就真係有呢d超人~

篤篤篤撐 提到...

係聖公..
東涌真係成日中招, 應該關規劃事

瑤姑 提到...

逸東都係聖公?!
係咪因為星期幾果個問題?hahahha

篤篤篤撐 提到...

逸東唔知係唔係, 不過聖公在東涌有好多地盤~~

瑤姑 提到...

我記得幾年前,好似佢地係同鄰舍share星期幾出事就邊個負責咁囉,唔知而家仲係咪~
聖公會係開荒牛嘛,而家逸東多左好多NGO喇~以前都係得鄰舍je..而家好似有埋明愛同救記