2011年3月3日 星期四

派錢

「每個18歲以上既香港永久居民」都有得獲派6000蚊呢個消息一出,李澤楷同梁洛施即刻收左皮~!

放工時o係巴士上聽到乘客熱烈討論,其中一個中年港男話,發達喇今次,如果今年真係派6000蚊,以後實會年年都派,唔派果屆,一定畀人打!就算佢唔怕畀人打,佢都怕d人又上街啦,到時咪又照派...

之後回應佢果個,係坐隔離搭訕既阿姐,即時問未住夠7年有無得派,虛齡(?!)18歲又有無得派,同埋拎綜援出左雙糧仲有無得派,當知道頭兩樣都無,最後果樣就唔知,就即刻一大串粗口,內容大致都係話人歧視佢之類。其實佢講得無錯,因為就算財爺唔歧視佢,成車人已經即刻鄙視佢。

返到屋企,問上工無耐既家務助理姐姐,財爺派6000蚊,你會唔會唔做架?姐姐即刻話,得果6000蚊,都唔夠我飲1個月茶(!!!)我而家做野都係打發時間咋,橫掂你呢度又唔污糟,係亂左d je...(阿姐開始燒到我果疊,所以我即時stop左個話題)

開facebook,見到d學生話收到6000蚊既話,一係會去旅行,一係會買i phone,問佢地會唔會請阿爸阿媽食餐勁,大家當我透明。只係得到一個回應,就係「如果得阿爸阿媽拎到錢,佢地都唔會請我食啦!佢地連我平時d書簿津貼都拎埋,然後要我買舊書,借我過橋借左十幾年,乜都還晒啦」明晒...有咩質素既父母,就有咩質素既仔女...咁都合理既...(係咪我蠢呢?!我阿爸阿媽都係咁呃我d書簿津貼十幾年喎,但我拎左6000蚊既話,又真係想同佢地去下旅行...)

老公返屋企,同佢講有得派6000蚊,叫佢拿拿聲每個月加家用,或者選擇全數上繳中央。佢前所未有地咁醒,「你估今日拎左6000蚊,你以後唔使還返呀? 還凸添呀,交稅都交死你,做12個月野出11個月糧,到時咪拎你d錢去補貼d大懶虫,人地拎綜援出雙糧,仲有得全家大竇夾埋拎幾皮野,不如而家我地一齊唔撈,去拎綜援仲好,最多你做申請人,d錢入晒你戶口囉!」

即係咁,派錢既得益者,除左財爺,綜援人士同旅行社之外,其實d錢大部份會去左幫喬布斯籌錢醫cancer,咁都算係做善事既...分分鐘仲促進埋世界人口增長,因為d男人有錢就返大陸滾,滾完生多件又帶佢落香港攞錢...

不過佢地都唔夠直接得益,最快得到眼前利益既又係偉大的誠哥,因為終於無人追問佢果3粒孫,同埋究竟分手係咪真係因為同古天樂有路...

沒有留言: