2010年2月18日 星期四

漏夜趕科場

的起心肝開始報SEN,其實由實習開始,已經有轉行打算,只不過自己懶,拖下一年拖下又一年,都無實際行動去實踐準備轉行的"大計"。

不過今年好了,因為有舊同事Agnese讀了一年,亦表明一定要踢我入去陪讀,所以老早就send了email來催我報,加上現在屋企有fax機,再加上入了學校做,應該會有人願意替我寫推薦信...等等這些"有利"因素,分分鐘今年有得讀書之餘,可能還要搬返出市區....諗起都好煩呀...吼))))))))))))))

其實我不喜歡讀書,讀完又如何?! 首先一定賺不回學費,又要犧牲時間(無得睇閒書事大呀),生仔大計更加要推遲(99同阿媽一定會更加發癲去催我),最重要是,我真係無心機讀書呀!這個才是最重的重點喎....唉~

等我仲想買部洪金寶返黎玩添...買左都無時間玩啦...蹝氣~

沒有留言: