2010年2月19日 星期五

狗狗和竹戰

整個新年假期最開心既,都係呢幾日^^

首先係見到同事Duncan隻狗仔,話係狗仔真係言過其實,有無見過40幾磅既狗仔?!不過聽聞一隻金毛尋回犬真係閒閒地都五六十磅喎~

話晒係第一年派利是,狗狗都算係仔仔丫,加上著到鬼死咁拜年look,所以我將原本某封畀同事既利是都派左畀狗狗。好可惜,之後有其他怕狗既同事返黎,Duncan未婚妻就帶走左佢lu~

到我臨走時,某遲到又老實不客氣既同事(XDDD)問我拎利是,我就同佢講我將佢果封畀左狗狗喇。實情係我趕住返屋企打牌,費事再o係袋入面拎利是畀佢喇,鬼叫佢遲黎之餘,仲要怕狗,搞到我無得玩狗~~~可惡呀~~~吼)))))))))))))))

返到屋企,即刻一坐低就打,拜年都慳返。新年發個新年財, Albert即刻拎左個雙響炮頭彩,畀bear同阿雪響中左,我就繼續陪打。以我既性格,通常都係少出沖輸自摸,寧願繼續踩單車都唔想去搏摩托。十次有九次都係輸兩家,但係今年竟然有新突破喎~!

唔係一家輸三家呀!!!

而係一家贏三家呀!!!

勁唔勁先?!打左12圈,我有7局係自摸呀,8局人地出沖,其餘都係睇住三家互相廝殺。真係睇都開心呀,哈哈哈~

4點幾打到2點幾,終於完左12圈,發完開心新年財,贏左300幾蚊,填返少少利是數啦~臨尾研究主場係咪真係有利贏錢,可能係啦,起碼自己屋企既話,唔使掛住點返去嘛~

祝大家新一年賺多d,日日都開心d~

沒有留言: