2010年4月9日 星期五

無聊情話

話說在蘇梅島時見到一個男人一路賣啤酒一路唱歌,
於是我稱之為"beer哥"
而家久唔久,例如想bear做野時,就會叫佢"bear哥"
最近我經常同bear哥講beer哥,
"我想紅杏出牆去跟beer哥"
"你唔好阻住我,我要去搵beer哥"
"beer哥靚仔過bear哥"(要好快咁讀,唔好讀錯字XDDDD)

***

自從林峰開演唱會之後,我地成日拎佢黎開玩笑
特別係佢個演唱會叫做LET GET WET
bear將個名譯"讓佢濕"XDDDDD
今朝聽到話佢既CD係全港最賣得,嚇左一跳
諗緊佢下一次演唱會係咩主題
LET GET DRY"讓佢乾"?!
LET GET FIRE"讓佢火"?!
仲有佢上次個演唱會係咁淋濕自己個身,
再開既話,會唔會淋滾油?!
嘉賓將會係吳剛師傅XDDDDDDD

沒有留言: