2010年4月18日 星期日

Honeymooners in Samui & Bangkok - day1 - hotel




















用了一星期籌備的honeymoon,終於可以出發。因為早上6:15要check in,所以前一晚就到東涌的家睡覺。6:20才到達機場,拿拿臨跑上去,發覺原來OX條龍長過輪米。排到6:45終於可以check in,空姐說7:45就要去到Gate 50,所以又拿拿臨去burger king吃個早餐,那個早餐堅難食,衰過大快活。

今次沒上當,結果我們8:00才去到Gate 50,不出所料,根本又係一條輪米龍,等到8:10才上到機。

不過OX今早的確準時關機門起飛喎,正當我心中暗喜之際,旁邊坐著一個極無禮貌的細路,不斷著衫除衫跌匙羹執匙羹,然後講「二嬸幫我拎住」接著就在有限的空間擰來擰去,當我一句得埋去「小朋友唔該你自己拎住件衫同埋唔好咁嘈」,那個以為一家人坐飛機係好威的6人家庭當堂即刻靜晒,隔了一會細路還調了位去避我這個惡婆,我就繼續順利訓覺。

10:40準時降落至曼谷機場,因為bear之前在不敵我理據我情況下買了一個紫色大喼,正正因為顏色特別又大件,所以好快就認到自己的行李去轉機。















蘇梅個機場好似成間度假屋咁,比起世界各地懶係hi tech但感覺冷冰冰的機場,淨係望住都開心。

一出機場,就有個收費表,話你知去哪個沙灘就收幾多錢。望下張地圖,以為個scale有問題,點知落車果時,先知係的士收費有問題。在香港不用跳錶的路程,蘇梅就盛惠400銖,即係港紙1舊水。















間酒店係專業旅運幫我揀,當一入到酒店範圍,真係嚇左一跳,好鬼破爛,又有些類似大陸小村入面的髮廊(?!)和邪骨,爛路之餘還生滿雜草,再加多條超長斜路,古古怪怪的。但入到酒店大門,又ok喎,望住沙灘感覺都幾relax(後來才知原來蘇梅沒一間酒店不是望住沙灘,低能)。

另外,這間酒店極之奇怪,就是在客人來check in後,他們才開始收拾房間的。那時我已經攰爆,加上朝早上機沒有戴con,所以立即戴上眼鏡在guest room躺著看風景。
















入到睡房,看到酒店刻意安排給honeymooners的花瓣,現實的我,拍了照已經急不及待在浴缸放滿水,把花瓣都拋進去(!!!)來個花瓣浴。不過泰國的浴缸比香港的酒店實在污糟得多,蘇梅更加是比深圳的更差,應該是很久都沒有擦過浴缸吧。

4 則留言:

篤篤篤撐 提到...

原來你新婚, 弓喜~~~

瑤姑 提到...

篤篤,其實我唔新架喇,只不過無時間去honeymoon咋~

韻味熊貓 提到...

補渡蜜月都有癮嘅?嘻嘻!

瑤姑 提到...

無呀,巧立名目去旅行咋~