2010年3月18日 星期四

碌落樓梯上集















幾日無蒲頭,因為星期一下午,我在學校的樓梯踩到了一氹水,已穿了cons的右腳一滑,滑了4級樓梯,patpat落地戥落樓梯。

校工姐姐打算從後扶起我,因為太痛實在未能即時企起,我痛得咬著自己的手指時她還跟我說「個地真係好跣呀,今朝拖左好多次喇,滴晒水真係好濕呀,真係無辦法喇,我地都拖得好密架喇...(下刪百字)..你痛唔痛呀?」(我已經唔想理佢,佢把聲又吱吱喳喳,我又鬼死咁痛,我唔係校長,總之我跌唔死都使唔同我交代咁多野,你搵人黎好過啦)

我惟有即時跟她說不要緊,然後請她找其他人來...

最先來到的是PE老師,她摸一摸我發燙的腰骨,已經說要送院。其他同事陸陸續續或經過或看望,反應不一神情各異,多數人都問痛唔痛(咁跌法你話痛唔痛?),另外還加多句「個地真係好濕」(唔濕又點會跌丫),女副校長更離奇「HUH?跌倒呀?哎呀個地真係要搵人拖下佢先得」完全唔關佢事咁(要有人跌先搵人拖)

於是校長報警將我送進拿打素,我看到等候時間要4小時,我已經想暈,結果好準時地等左3個半鐘,醫生都係決定要我入院。

下集待續

4 則留言:

韻味熊貓 提到...

為何跌了四級那麼傷?

瑤姑 提到...

行行下樓梯踩到水呀,天氣潮濕,校工拖了地下,但水又會從天花板上滴下來...惟有怪自己不小心啦!

韻味熊貓 提到...

跌過、傷過,以後也會很謹慎的!

瑤姑 提到...

希望啦,總有戒心的~